Vervoer buiten onze rijtijden

Kun je niet zelfstandig bij de halte komen? Dan kun je gebruik maken van de deur-halte taxi van Qbuzz. Je wordt thuis (of op een ander gewenst adres) opgehaald en naar de dichtstbijzijnde OV halte gebracht en biedt Qbuzz aansluitgarantie op het openbaar vervoer. De deur-halte taxi is ook te gebruiken vanaf de halte naar huis.

Reserveren verplicht

De deur-halte taxi komt níet voor in je reisadvies, je dient deze altijd van te voren aan te vragen. De deur-halte taxi rijdt alleen als je deze bestelt. Reserveren voor de deur-halte taxi moet 60 minuten (of langer) van tevoren gereserveerd worden via 0900 728 99 65. Kies in het keuzemenu voor Flexibel Vervoer. Een reis met de deur-halte taxi mag maximaal 20 kilometer zijn.

Je kunt een bestelling maximaal 28 dagen in de toekomst alvast aan ons doorgeven.

Vertrek- en aankomsttijd

Bij het bestellen wordt rekening gehouden met een eventuele uit- of overstap op regulier openbaar vervoer. Qbuzz zorgt ervoor dat je je aansluiting haalt en zullen hier in de rijtijden dan ook rekening mee houden. De vertrektijden tijdens het bestellen zijn een indicatie, maar niet je definitieve vertrektijd.

Na je bestelling ontvang je een bevestiging via de e-mail. Wanneer de deur-halte taxi onderweg is naar jouw adres, ontvang je een telefoontje om je daarvan op te hoogte te brengen. 

Betalen

In 2021 kan de deur-halte taxi tot juli kosteloos geboekt worden.

Reis annuleren

Een rit besteld en je kan toch niet? Of tijden of locaties moeten aangepast worden? Dit kan je 25 minuten voor vertrek nog doorgeven aan onze klantenservice via 0900 – 728 99 65. 

Reizen met een hulpmiddel

Ook de rolstoel en andere hulpmiddelen kunnen mee in de deur-halte taxi. Er rijden een paar speciale deur-halte taxi’s rond waar de rolstoel in past en we nemen graag extra de tijd om  te helpen met de in- en uitstap. Deze ritten zijn te bestellen via de klantenservice via 0900 – 728 99 65.